آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سازمان لیگ نگران کنار کشیدن استقلال و سپاهان از لیگ برتر| بازی‌ها باید هم زمان باشد

  • کد خبر: ۱۶۱۸۳۶
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
  • ۲
سازمان لیگ نگران کنار کشیدن استقلال و سپاهان از لیگ برتر| بازی‌ها باید هم زمان باشد
دو باشگاه استقلال و سپاهان مصرانه از سازمان لیگ خواسته‌اند که بازی‌های هفته بیست و هشتم مانند دو هفته آخر هم زمان برگزار شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، هم زمان برگزار نشدن بازی پرسپولیس مقابل پیکان درحالی که قرار است بازی استقلال مقابل صنعت نفت و همچنین سپاهان با نفت مسجد سلیمان هم زمان برگزار شود، شائبه‌های بسیاری را در فوتبال ایران به وجود آورده است.

در همین راستا دو باشگاه استقلال و سپاهان طی روز‌های گذشته اعتراض‌های متعددی را نسبت به این موضوع بیان کرده و خواستار هم زمانی برگزاری بازی پرسپولیس شده است. این سوال برای مدیران دو باشگاه استقلال و سپاهان بی پاسخ مانده که چرا به دلیل حساسیت بالای سه هفته پایانی قرار است فقط بازی‌های دو هفته آخر به شکل هم زمان برگزار شود؟!

اعتراض گسترده استقلالی‌ها و سپاهانی‌ها به تصمیم سازمان لیگ حالا موج جدیدی از نارضایتی‌ها را به دنبال داشته و حتی شایعاتی پیرامون کنار کشیدن این دو تیم از ادامه لیگ برتر نیز در فضای مجازی نیز به گوش می‌رسد.  

سهیل مهدی، مسئول کمیته برگزاری لیگ برتر در این باره حرف‌هایی دارد که جالب توجه است. ظاهرا سازمان لیگ نیز درحال بررسی شرایط برای هم زمان برگزار شدن بازی پرسپولیس با دیگر مدعیان است. مهدی می‌گوید: «درخواست سپاهان و استقلال برای برگزاری بازی با پرسپولیس در یک روز رسیده است و اتفاقاً همین امروز هم بررسی می‌کنیم. تمام باشگاه‌ها می‌توانند شاهد باشند که سازمان لیگ فوتبال دور از هر حاشیه‌ای نهایت همکاری ممکن را انجام می‌دهد. برگزاری بازی‌های فوتبال نیاز به هماهنگی‌هایی دارد که خروجی اش را در قالب برنامه ریزی لیگ برتر مشاهده می‌کنید.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
0
این دو تیم باید خیلی وقت پیش وقتی چپ و راست داوریا به نفع تیم پیروزی بود کنار می‌کشیدن نه حالا
که با لطف فدراسیون و کمیته داوران صدر نشین قلابی لیگن
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
0
این دو تیم باید خیلی وقت پیش وقتی چپ و راست داوریا به نفع تیم پیروزی بود کنار می‌کشیدن نه حالا
که با لطف فدراسیون و کمیته داوران صدر نشین قلابی لیگن
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->